fredag den 7. september 2012

Annonce



Ønskes:

En hel nats søvn. Tak. Minimum 8 timer. Uden at vågne for at finde sut/skifte ble/trøste/falde over legetøj.
 

Haves:

Baby med vågentid fra kl. 3 - 5.30. Ikke på grund af tørst/manglende sut/utryghed/fyldt ble. Men bare fordi. Suk.
 
C og jeg skiftedes til at tage vagten i nat. Og det gik fint og uden at vrisse det mindste (kan man være så træt, at man ikke orker at vrisse?). Men så prøvede jeg på et tidspunkt at lægge mig ned med Mini Tvitten i Tvittens juniorseng. Tvitten lå nemlig i vores seng, og det ville være så synd for hende, hvis hun blev vækket af alt postyret. Hun vågnede dog alligevel og ville også ligge sammen med Mini Tvitten og jeg. Og der lå jeg så med vores to piger, sammenkrøllet og træt, alt for tidligt i morges. Og kunne tænke på C, der lå i vores 2,3 meter brede seng i soveværelset. Nåmen. Jeg kan jo håbe på, det bliver bedre i nat. Og hvis ikke, så håber jeg på, at denne annonce kan kaste lidt af sig.  
 
 
P.s. Undskyld, hvis jeg vrøvler. Jeg orker bare ikke at læse korrektur idag...
 
 
Ja ja, uskyldigt ser det ud. Nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar